Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους με άλλα προϊόντα.

Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς επιβάρυνση έως την στιγμή που δεν θα έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων, είτε τηλεφωνικά στο 2351037085 είτε μέσω e-mail στο info@thinkgold.gr

Σε περίπτωση που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ή μέρος αυτής, εντός της προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, βάσει του αποδεικτικού παραλαβής, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων. Σε περιπτώσεις υπέρβασης του χρονικού αυτού πλαισίου, διατηρούμε το δικαίωμα να μην αποδεχθούμε την αντικατάσταση.

Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν τον πελάτη. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς τη μέθοδο αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος με βάση αυτό που σας εξυπηρετεί περισσότερο. Λόγω των χαμηλότερων σε τιμές χρεώσεων τιμολογίων της εταιρείας μας, μπορείτε να στέλνετε τα δέματα με χρέωση της εταιρείας μας. Το ποσό επιβάρυνσης σας είναι 3,50 ευρώ για απλή αποστολή και 3,50 ευρώ επιπλέον για να σας στείλουμε το δέμα πίσω, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ACS COURIER). (Δεν ισχύει όταν η επιστροφή γίνεται για λόγους στους οποίους φέρει ευθύνη η εταιρεία μας).

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής είναι υπαιτιότητα του καταστήματος δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής των προϊόντων, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ACS COURIER). Αφού παραλάβουμε τα προϊόντα, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail, για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις.

Οδηγός επιστροφής
Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι να αποστείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αλλοιωθεί και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο).

Εάν κριθεί ότι οι παραπάνω προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος δεν πληρούνται, τότε τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εφόσον το προϊόν και η διαδικασία επιστροφής πληρούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να αποστείλετε τα προϊόντα στην εταιρεία χωρίς επιβάρυνση και να τα ανταλλάξετε με άλλα, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει.

Τα επιστρεφόμενα είδη αντικαθίστανται μόνο με είδη της ίδιας κολεξιόν.

Αλλαγές προϊόντων προσφοράς γίνονται μόνο με αντίστοιχα προϊόντα προσφοράς ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αλλαγές προϊόντων τα οποία πωλούνται σε πακέτο προσφοράς με ειδική τιμή αφορούν σε αλλαγή ολόκληρου του πακέτου και μόνο με πακέτο προσφοράς ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως είδη υποδηματοποιίας (μπογιές, σπρέι, πατάκια, κ.ά.), κάλτσες, κ.ά..

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε είναι ελαττωματικά, με κακή συσκευασία, ή ευθυνόμαστε εμείς για κάποιο λάθος στην παραγγελία σας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π.) μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση τους.

Κατόπιν συνεννοήσεως και αποδοχής του λάθους ή ελαττώματος αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη αντικατάστασης του προϊόντος και το κόστος της αποστολής νέου προϊόντος κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα παραλαβής στην εταιρεία του ελαττωματικού, εφόσον φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα.

Τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με την υπηρεσία ταχυμεταφορών (ACS COURIER) που συνεργαζόμαστε και θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής.

Επιστροφή χρημάτων
Η εταιρεία δεν φέρει υποχρέωση επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης παρά μόνο στις περιπτώσεις που ισχύουν σωρευτικά τα εξής: 1) το ελάττωμα είναι εξαιρετικά ουσιώδες και οφείλεται σε δόλο ή βαρειά αμέλεια και 2) έχουν εξαντληθεί όλες οι υπόλοιπες δυνατότητες που παρέχονται (π.χ. αντικατάσταση).